Monday, September 22

Skolan, Waynes, plugga, gymmet.. GYMMET!?

Amen Tja!

Jag har haft en underbar dag, bortsett från lite familjebråk. Skolan rullade på som vanligt(läs: allt förutom matten), därefter pallrade jag mig den lilla biten till stan och tillbringade en timme på Waynes Coffee med en latte och ett paket Carro. Sedan gjorde jag ett hål i mina dagliga vanor och tog mig till gymmet där jag bokat provträning kl 17. Det gick hur bra som helst, nu ska jag bara be mina päron skriva under så att jag kan få gymkortet. Det blir grymt!

När jag kom hem sådär vid 19-tiden satt jag direkt igång med städningen. Vilket inte är ett litet projekt. Jag är nästan färdig. Har faktiskt bäddat min säng nu också efter nästan en vecka, så nu sover jag inte längre utan lakan åssånt. Ja, jag vet att det är äckligt. Men jag är slö.

Nu ska jag ta mig en macka för att sedan plugga lite franska.

Juste! Min mobil är inte särskilt pålitlig, så svarar jag inte på samtal eller SMS så beror det på att mobilen jävlas med mig.

1 comment:

Anonymous said...

Well written article.