Sunday, September 21

Måndagsbarn

Jag har vart i Stockholm hela helgen. Jag åkte in till Gamla Stan efter att jag varit hos min syster och firat henne. Där möttes Caroline och Sofie (samt alla andra såklart) av en trevlig överraskning - Mig. De var på utrikespolitiska konferensen med MUF. Från början var det tänkt att jag och Anton skulle hitta på någonting annat under kvällen, men Anton var tvungen att jobba under middagen på kvällen så jag dressade upp mig och joinade middagen. Det var riktigt kul! När middagen var slut gick jag och ett tiotal andra personer till ett mysigt ställe som heter After i Gamla Stan. Det blev en lång natt med lite sömn helt enkelt.

Idag har jag sprungit runt lite på stan, köpte en kjol och ett linne. Sedan har jag träffat mormor, morfar och moster. Nu borde jag kanske ta och städa här. Hmm, jag orkar inte. Men jag ska.. Jag ska.. Snart!

No comments: