Saturday, October 4

Kampanjkonvent inför Europavalet

I helgen har jag varit på Kampanjdagarna med (m) i Sollentuna. Som ansvarig för MUF's kampanjer i Västmanland fick jag åka med partiet dit. Det var jag, Åsa och två killar som åkte från länet. Det var en rolig upplevelse att få åka på något som detta med partiet istället för MUF. Dock blev jag nästan lite arg över hur stor andel av deltagarna som var i 60-årsåldern. Hallå, var är alla nya, unga, invandrare? Kvinnor fanns det dock gott om.

Jag vet att det sitter många invandrare, unga, kvinnor etc. där ute i Sverige som är aktiva för Moderaterna, men dom syns alldeles för lite. Deras röster hörs för lite.


Annars är jag väldigt nöjd med helgen! Jag skulle precis till att sova en stund, men Robert föreslor att jag skulle följa med honom, Roger och Vickan ut ikväll, så det blev ändrade planer!

No comments: