Thursday, September 25

Jag ska förlova mig med mig själv

Jag måste bara få säga att jag är så himla duktig. Från att inte ha tränat på 1½ år (fick inte) har jag nu gått till att bli värsta work out bitch. Jag var på gymmet idag igen. Men den här gången sprang och powerwalkade jag i en timme. Jag blev riktigt svettig och brännde en del kalorier i alla fall!


Träffade även Alexandra, en gammal klasskompis på Waynes. Den jäveln har gått och förlovat sig. JAG VILL OCKSÅ! Jag vill ha en pojkvän som bjuder ut mig på en fancy middag för att sedan gå ned på knä och erbjuda mig en vacker ring med en ljusrosa diamant. Åh, jag är så svag för romantiker. Men nja, jag trivs med att vara singel också.

När mina vänner ständigt pratar om sina killproblem kan jag bara luta mig tillbaka och njuta av att jag bara har mig själv att tänka på. För jag är ju så himla bra :)

Den här ringen skulle jag säga Ja till..

No comments: