Sunday, September 28

För er som bryr er om mitt liv

Jag har lite mer att göra än jag trodde. Imorgon har jag DS- och MSU-möte kl 19.00. Tills dess ska jag ha läst sex stycken rapporter från Projekt MUF. Det är visserligen roligt, men efter att ha läst några rapporter på ungefär 40 sidor under en timme blir man lite trött..

Därför kom jag och Carro på lösningen att vi sätter oss med laptopsen på Waynes imorgon efter skolan och råläser de vi inte hunnit med ikväll. Jag anar att mötet imorgon kommer att ta lång tid, till min nackdel eftersom jag måste hinna till gymmet och träna då de stänger kl. 22.

Har en hel del att göra den här veckan, men jag tycker ju om att hålla mig sysselsatt så jag ska inte klaga.

Nu ska ni få roa er med en veckans to do-list:

-Sammanställa remisssvar till Projekt MUF
-Städa rummet
-Förbereda redovisning om Frankrikes politik
-Läsa ut en bok samt skriva en recention
-Göra en NK-uppgift
-Shoppa
-Träna
-Träffa mamma

1 comment:

Anonymous said...

Du glömde:
-Träffa Lukas, den underbaringen!