Wednesday, September 17

Finns det något som heter 17-årskris?

Hej bloggen!

Idag är jag riktigt trött och tröttare kommer jag bli. Jag har nämnligen svenskaprov imorgon och har absolut inte pluggat tillräckligt. Det blir en lång natt...

Jag hade halvstudiedag idag så det blev bara två lektioner - SH och svenska. Efter det gick jag och Julia till Waynes och tog varsin latte. Vi kom fram till att vi båda är inne i en 40-årskris. Herregud, vi är 17 år! Vi tittar på förlovningsringar, brudklänningar och känner stress över att vi inte vet vem vi ska gifta oss med. Jag springer alltid runt med min kalender samtidigt som jag försöker sluta röka, Julia har pojkångest. Är det bara vi två som känner såhär? Bortsett från 90% av alla 40-åriga tanterdå.

Efter en lång tids spenderande på stan, plugg med Thomas och shopping träffade jag Lukas. Vi gick hem till honom och satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var party, som Carro skulle sagt.

Nej, nu måste jag sätta igång. Kram på er!

1 comment:

Anonymous said...

haha ni är ju undebara :D Men alltså. de måste vara en så typisk tjejgrej, känner igen mig MASSA. Säkert nån biologisk mamma klocka som bara vill skynda sig att hitta nån att skaffa barn med eller nått, o så gömmer man de i brudklänningar o annat som låter mycket roligare än så...